Sekali Lagi Sibuk

Sekali Lagi Sibuk

Ya sekali lagi sibuk sehingga ahad ini bukan setakat sibuk tapi banyak urusan melambak rasa betul-betul jem kepala hari ini. Pelbagai tekanan terasa dari Rawang ke Melaka dan pula ke Seremban semuanya ada halang setiap satu.

Bertolak dari Terengganu seawal jam 6.30 pagi sehingga ke Rawang berhenti seketika dan meneruskan pula perjalanan ke Melaka. Rasa tertekan sebab bila saja nak cepat lupa jalan atau persimpangan mana satu perlu lalui nasib baik ada Waze.

Lepas itu sampai pula di Nilai menghala ke Melaka sememangnya waktu petang sangat banyak kenderaan jem berkilometer bayangkan kita kejar waktu tapi ujian tetap ada.

Sampai ke Melaka kemas-kemas barang tidur satu malam tidak lena kerana memikirkan permasalahan untuk yang ke seterusnya pula di Seremban.

Tiba ke Seremban seawal pagi namun sebelah petang baru selesai kerja dan terus kembali.

Otak terasa sangat jem 2 hari ini dan tidak dapat catit untuk catit kembali satu persatu dalam blog ini.

Intern pun bakal bermula lagi seminggu.

Dan esok ke Melaka dan Seremban lagi untuk selesai beberapa perkara lagi.

Isnin baru boleh aktif seperti biasa. 🙂

Bergiat dalam penulisan blog bermula pada tahun 2010. Berkongsi tentang informasi, tips, teknik, kesihatan, pendidikan, bisnes dan gaya hidup yang bersesuaian dengan keadaan semasa. Pendapat saya mungkin berubah-ubah dari semasa ke semasa. Terima kasih.

20 Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge

error: Content is protected !!