Kad Raya 2013 Dari Bloggers

Kad Raya 2013 Dari Bloggers

Assalamualaikum dan Salam Aildilfitri buat semua blogger dan pembaca blog ini, betapa beratnya jari ini ingin melantunkan patah-patah perkataan untuk update blog setelah sekian lama berhenti seketika.

Bukan senang untuk bangkit kembali setelah kita jatuh dari satu tempat sekurang-kurangnya rasa sakit daripada kejatuhan itu yang membezakannya adalah kuat atau tidak.

Jika Ramadhan yang lalu saya tidak sangat aktif dalam menulis blog sangat-sangat tidak membuka dan update apa-apa sekali pun.

Kad-kad raya yang diterima daripada blogger bukan saya lambat update tapi kad-kad ini semuanya saya terima selepas Raya Aidilfitri.

Jutaan terima kasih kepada mereka yang sudi dan berbesar hati menghantar kad raya ini.

Kad Raya 2013 Dari Bloggers

Daripada Syukri Tahir penulis www.mindasyukri.com

Kad Raya 2013 Dari Bloggers

Daripada Hisyamudin Fadzil penulis shakiddo.com

Kad Raya 2013 Dari Bloggers

Daripada Shida Radzuan penulis www.duniashida.com

Kad Raya 2013 Dari Bloggers

Daripada Khairil Ril Mazri penulis www.khairilmazri.com

Terima kasih semua kerana sudi menghantar kad, ada duit raya? Berapa? Itu tidak menjadi persoalan berapa nilai sekali pun kalau hati ikhlas kita terima dengan lafaz syukur pada Illahi. Blogger-blogger yang hantar kad ini sangat baik hati dan semoga dimurahkan rezeki oleh Nya Aminnnn.

Salam Aidilfitri, maaf zahir batin. 🙂

Bergiat dalam penulisan blog bermula pada tahun 2010. Berkongsi tentang informasi, tips, teknik, kesihatan, pendidikan, bisnes dan gaya hidup yang bersesuaian dengan keadaan semasa. Pendapat saya mungkin berubah-ubah dari semasa ke semasa. Terima kasih.

22 Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge

error: Content is protected !!