CloudFlare Activated on My Blog

CloudFlare Activated on My Blog

Bimbang akan apa-apa yang bakal berlaku sekarang ini kebanyakan akses internet sudah mula mengalami sedikit gangguan dan takut terkena cebisan-cebisan juga saya mengaktifkan Cloudflare sejak 2 hari lepas lagi.

Dengan bantuan  Support Hosting  yang cukup cepat memberi maklum balas  dan membantu dalam setting  Server supaya dapat diakses dengan sistem ini

Fungsi CloudFlare

Jika dilihat fungsinya banyak, bagi yang menggunakan plugin dari WordPress sendiri ia juga sangat mantap bagi loading blog kita.

CloudFlare activated on my blog

Lihat saja gambaran grafik fungsi CloudFlare sudah pasti anda tahu fungsinya. Bagi mereka yang sudah lama bertapak di Worpress yang menggunakan plugin ini pasti ada pengalaman atau tips-tips yang dikongsikan kepada saya.

Pada mulanya saya hanya berhasrat untuk lajukan loading page saja sebab itu berusaha buat akaun CloudFlare dan install, tapi makin teruja bila dapat tahu banyak fungsinya sebenar.

Bergiat dalam penulisan blog bermula pada tahun 2010. Berkongsi tentang informasi, tips, teknik, kesihatan, pendidikan, bisnes dan gaya hidup yang bersesuaian dengan keadaan semasa. Pendapat saya mungkin berubah-ubah dari semasa ke semasa. Terima kasih.

20 Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge

error: Content is protected !!